Bo każdy ma inny styl...

niedziela, 30 marca 2014

#6 TORUŃ ♥

Hej.! ♥
Zawsze uważałam, że najpiękniejszym miastem w Polsce jest Kraków...
Lecz dzisiaj zmieniłam zdanie :)
Toruń jest cudowny ♥
Szczególnie Stare Miasto jest przepiękne :3
Dzisiaj chyba był jakiś zlot motocyklistów, bo po Toruniu jeździło bardzo dużo ścigaczy i harley'ów.
Przed wjazdem do Torunia mijało nas 12 harley'ów ♥

*****
W dzisiejszej stylizacji jest dużo flag Wielkiej Brytanii ♥  m.in. trampki, o których wspominałam w poprzednim poście ^.^


 








Bluzka - New Yorker
Spodnie - ?
Buty - CCC
Bransoletka - Sinsay
Okulary - Sinsay
Plecak - Oriflame
*****
♥ A teraz zdjęcia Torunia ♥
 







 
***
Tak bardzo nudy w samochodzie... xD
 


 
No i to by było na tyle :D
Do następnego.! ^^
Papa :D

12 komentarzy:

  1. <3 fajne zdj.

    nie wiedziałam, że masz takiego świetnego bloga !!! ^_^
    talia

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz ty co.. Fotografa zmieniłaś.. :( No dzięki..
    Mogłaś powiedzieć, że sobie nie radze.. :P
    Ale na serio, notka świetna.. :D
    Pierwsze zdjęcia najbardziej przypadł mi do gustu.. :D
    A buty.. *O*
    Spodobały mi się.. :3 I to bardzo.. :D
    Oby tak dalej..!!

    Wpadnij do mnie jeżeli zechcesz.. :D ---> http://nutacodziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pff... no widzisz...
      Nowy fotograf - tata xD
      Haha :D
      Ale spokojnie... w sobotę Ciebie zaszczycę mianem mego fotografa :D :3

      Usuń
    2. A ja w sobotę nie mogę..!! I co ty na to..? :P

      Usuń
    3. No dzięki... -,-
      Jak ja mogę to Ty nie możesz, a jak ja nie mogę to Ty możesz... xD

      Usuń
  3. Świetny post, ładną masz bluzkę :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie byłam w Toruniu, ale fakt ładnie tam :)
    iiga-aa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kraków i tak najlepszy :D
    http://mamucikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie, ładny ten Toruń, ale jednak Kraków zawsze i wszędzie. <3

    OdpowiedzUsuń