Bo każdy ma inny styl...

niedziela, 2 marca 2014

#1 ĆWIEKI, ĆWIEKI... WSZĘDZIE ĆWIEKI

Cześć Wszystkim! :D
Trochę o mnie...
A więc tak... Mam na imię Pamela. W maju skończę 15 lat. Mieszkam w Wielkopolsce.
Od jakiegoś czasu przeglądałam różne blogi modowe i kilka z nich mnie zainspirowało.
Niektórym może się podobać jak się ubieram, inny nie, ale ja już nic na to nie mogę poradzić :)
Na moim blogu będą nie tylko stylizacje, ale również trochę fotografii :)
A, więc jeśli Ci się spodoba mój blog, to zaobserwuj :D


W pierwszej stylizacji jest... dość dużo ćwieków, ale są też agrafki :D
Jakiś czas temu zakochałam się w ćwiekach i dlatego uzbierało się z nimi sporo ubrań.


 
 

 
 




czapka - Cropp
t-shirt - Cropp
koszula - (przerobiona)
szorty - Big Star (przerobione)
buty - CCC

I na końcu chciałabym bardzo podziękować mojemu wspaniałemu fotografowi - Gosi :)

Następny post... już wkrótce :D

3 komentarze:

  1. Śliczna stylizacja ^^

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i stylizacja:-) Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Siostrzyczka! Fajny blog! <23 Bardzo mi się podoba! Będę zaglądać. Czekam na kolejne posty! /#Misia .xx

    OdpowiedzUsuń