Bo każdy ma inny styl...

niedziela, 16 marca 2014

#4 LISTKI +GLAMOUR

Witajcie! :)
Niestety z powodu pogody za oknem nie mogłam ani wczoraj, ani dzisiaj porobić zdjęć na dworze :(
Więc ten post jest  troszkę krótszy, ale JEST :D
Chciałbym Wam pokazać moje kolczyki ,,listki" czy jak kto woli ,,piórka".
Kupiłam je w H&M :)
 

 
 W marcowym wydaniu Glamour jest  karta rabatowa -20% na nowy towar do Reserved (obowiązuje 29 i 30 marca) ^.^

 

 

Zamiast pisać charakterystykę na polski, robiłam sobie zdjęcia xD
Tak wiem, wiem... Bardzo mi się nudziło :D

 

 
 
Do następnego <3
Papatki :*
 

1 komentarz:

  1. Ojeju, ale masz sliczne oczka. :)
    kolczyki piekne, - H&M to dobra firma, wiec sie nie dziwie. ;>
    Taa, trzeba robic zdjecia zamiast lekcje orabiac - z tym sie musze zgodzic! (y)
    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/ <-- zajzryj i zaobserwuj jak masz chwilke :D

    OdpowiedzUsuń