Bo każdy ma inny styl...

niedziela, 9 marca 2014

#3 WIOSNA CZY JESIEŃ? +KOTEK...

Cześć Wszystkim! :D
Zdjęcia z dzisiejszego postu były gotowe już wczoraj, ale niestety nie miałam możliwości ich dodać, bo były na aparacie, a nie miałam przy sobie laptopa, gdyż nie było mnie w domu :(
Tak więc dziś stylizacja wiosenna, choć jakby się tak zastanowić to w niektórych momentach tło jest jakby jesienne, np. suche liście...
Pewnie zastanawiacie się, o co chodzi z tym ,,kotkiem" w tytule? xD -Odpowiedź na dole :)





Bluzka - House
Spodnie - ?
Buty - CCC
Kurtka - Szachownica
Torba - Cropp
 
***********
 
 A to warkocz autorstwa mojej cioci :D
 

 
No i na koniec rozwiązanie zagadki... :D
,,Kotek" - to kot na mojej torbie <3
^.^

5 komentarzy:

  1. Super zapraszam na swój. Co prawda tworze stylizacje komputerowo. Ale twoje jest wyrąbiste
    http://ja-moje-przemyslenia-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wszystko...fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń