Bo każdy ma inny styl...

poniedziałek, 24 marca 2014

#5 AMBER + WROCŁAW

Cześć! :D
To już piąty post ^^
Dzisiaj troszkę Wam opowiem o Amber <3
Od 20 do 23 marca trwało otwarcie Galerii Amber w Kaliszu.
Codziennie Galeria gościła innych prowadzących:
*20 marca (czwartek) - Paulina Sykut
*21 marca (piątek) - Krzysztof Skiba
*22 marca (sobota) - Maciej Dowbor
*23 marca (niedziela) - Krzysztof Ibisz
W Amber będzie 140 sklepów, bo otwartych jest 115 (Sinsay, Reserved, CCC, New Yorker, C&A, H&M, Cropp, House i wiele innych...)
Jest także Kino Helios z 7 salami kinowymi.
Cała budowa Galerii trwała ponad 2 lata i kosztowała około 260 mln złotych... Tak, nie pomyliłam się w zerach. 260 mln... Też byłam bardzo zdziwiona.
W sobotę (22 marca) postanowiłyśmy z przyjaciółką, że pojedziemy pozwiedzać i zobaczyć co tam ciekawego jest ^.^
Przy okazji zrobiłam sobie małe zakupy, kupiłam m.im. trampki z flagą Wielkiej Brytanii, które zobaczycie już w następnym poście :)
Galeria Amber jest świetna <33
Meeega po prostu *.*






 

W sobotę, gdy my byłyśmy w Amber był ,,Dzień Sportu" i była np. para z ,,Tańca z gwiazdami" (Stefano Terrazzino) :D


 

 
A teraz oto i nasze zdjęcie :)
Bo zdjęcie przed Amber musi być ^^ Haha xD
Miałyśmy porobić ich więcej, ale prawie uciekł nam autobus więc... :c
 
 
A więc teraz druga część postu ^^ - Wrocław.
Wczoraj, czyli w niedzielę byłam z rodzicami i z bratem we Wrocławiu obejrzeć ,,Panoramę Racławicką". Na początku nawet nie wiedziałam co to dokładnie jest i nie widziałam sensu żeby tam jechać, ale jak dotarliśmy na miejsce to było nawet fajnie ^.^
 
 
 
   
 

 
Zwiedzanie  Panoramy trwało około pół godziny, więc poszliśmy do pobliskiej Galerii Dominikańskiej na obiad do McDonald's.
Akurat tego dnia odbywał się w tej Galerii pokaz  ,,Droga do mody".
Udało mi się zrobić kilka zdjęć i z góry przepraszam, że są one rozmazane, ale obok mnie stała jakąś pani, która była ,,tak zafascynowana" pokazem mody, że ciągle waliła mnie ramieniem w rękę.
 
 



 
Mam nadzieję, że spodobał Wam się ten post :)
Czekam na komentarze :)


11 komentarzy:

  1. Naprawde bardzo spodobal mi sie ten post. :)
    zazdroszcze Ci, tez bym tak chcial miec. :d
    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/ <-- zaobserwuj, jesli ci sie podoba moj blog.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      I wspaniały masz blog ^^ +obserwuję :)

      Usuń
  2. Ooo a co to był za pokaz mody? Ja też chcę do Wrocka! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że akurat tutaj było ,,Simple", ale były jeszcze inne marki :D
      Ale tego dnia ciągle padało i tak średnio było :c

      Usuń
    2. Tak. . To był pokaz Simple ;) Tam jest napisane :) Też kiedyś natrafiłam na jakiś pokaz. . Już nawet nie pamiętam jaki. . Bardzo fajnie było. . Sympatycznie.. :)

      Usuń
  3. kurcze.. zawsze chciałam odwiedzić Wrocław, ale ten plan jeszcze nie doszedł do skutku ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :)

    Obserwuję i czekam na rewanż: http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O to super sprawa z tą galerią ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :) Ładne zdjęcia ;)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń